Mobilna fabrika seckanjaDoppstadt
AK 565 PLUS
Mobilna fabrika seckanja
Doppstadt
AK 565 PLUS
EXW fiksna cena ne uključuje PDV
419.000 €
Godina proizvodnje
2024
Stanje
Polovno
Lokacija
Wülfrath 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Podaci o mašini
- Opis mašine:
- Mobilna fabrika seckanja
- Proizvođač:
- Doppstadt
- Model:
- AK 565 PLUS
- Godina proizvodnje:
- 2024
- Stanje:
- polovno
- Funkcionalnost:
- potpuno funkcionalan
- Radni sati:
- 630 h
Cena i lokacija
EXW fiksna cena ne uključuje PDV
419.000 €
- Lokacija:
- Fortuna Str., 42489 Wülfrath, Deutschland

- Izdavanje:
- moguće je
Poziv
Detalji ponude
- ID spiska:
- A205-74920
- Referentni br.:
- 128
- Poslednje ažuriranje:
- datum 20.11.2025
Opis
Osnovni paket AK565 Plus:
MTU dizel motor 6R1300, 390 kW pri 2.000 o/min, EUROMOT V
Centralnoosovinsko prikolično podvozje sa 3 osovine, registracija za drumsku vožnju do 80 km/h
Kočioni sistem uključujući EBS i osvetljenje po EU direktivi
50 mm EU vučna kuka sa dodatnim nastavkom
Gume 435/50 R 19,5
Hidraulično podešivačka podupiračka noga
Štitnici od prskanja (unutrašnji i bočni blatobrani)
Dozvoljena ukupna masa 22.000 kg
MTU dizel motor 6R1300, 390 kW pri 2.000 o/min, ispunjava standard izduvnih gasova EUROMOT V
Izduvni gasovi se izbacuju nagore
Regulacija dotoka materijala u zavisnosti od opterećenja uključujući automatsku reverziju podnog lanca
Rezervoar goriva 600 litara
Uvlakački valjak: dužina 1.690 mm, prečnik 510 mm, sa zubastim segmentima
Čekićasti bubanj sa četiri reda, 36 visećih držača od livenog čelika i zamenjivim čekićastim vrhovima "Dopplock"
Standard: čekićasti vrh „Streusel plus“
Udarne ploče sa zubima
Centralno postavljene mazalice
Elektro pumpa za upravljanje funkcijama cilindara (npr. podizanje/spuštanje podupiračke noge i otvaranje/zatvaranje zadnje korpe, sklapanje/rašklapanje zadnjeg transportera, otključavanje pogona leta) dok je motor u mirovanju
24 V elektronska kontrola
Poseban razvodni ormar na zadnjem delu mašine
Hidraulički sklopivi fini usitnjavački koš „Multimesh“ (veličina mreže između 30 - 280 mm, ostale veličine na upit) uključujući jednodeoni zadnji poklopac
Podni lanac sa 32 letve
Odvojeni pogon za uvlakački valjak / podni lanac – "Twin Drive"
Zadnji transporter sa antimagnetnim središnjim delom – dužina trake 6.000 mm, širina trake 1.800 mm, visina izbacivanja 4,2 m – može se spuštati
Donji transporter – dužina trake 1.400 mm, širina trake 1.750 mm
Proširena daljinska radio kontrola sa 2 nožna prekidača
Priprema za pogon na točkove
Ojačavajuće ploče u usipnom košu (Hardox materijal) sa obe strane za bočne zidove
Aparat za gašenje požara
Akustično upozorenje pri pokretanju
Doppstadt telematički sistem
Boja: RAL2011 narandžasta (duboka)
Dodatna oprema:
Hidraulički pogon na točkove
Dodatni hidraulički priključak 20 l/min
Čekićasti vrhovi „Bearska šapa“
Udarne ploče sa udarnom letvom i zubastim redom
Neodijum magnetni valjak uključujući kanaličac
Iodpjxx R Akefx Ah Rjtp
NEODYM nadpojasni magnet za zadnji transporter
Rama za nadpojasni magnet
Uređaj za navodnjavanje
LED svetlosni paket: motorni prostor i zadnji transporter
Rok isporuke po dogovoru.
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
MTU dizel motor 6R1300, 390 kW pri 2.000 o/min, EUROMOT V
Centralnoosovinsko prikolično podvozje sa 3 osovine, registracija za drumsku vožnju do 80 km/h
Kočioni sistem uključujući EBS i osvetljenje po EU direktivi
50 mm EU vučna kuka sa dodatnim nastavkom
Gume 435/50 R 19,5
Hidraulično podešivačka podupiračka noga
Štitnici od prskanja (unutrašnji i bočni blatobrani)
Dozvoljena ukupna masa 22.000 kg
MTU dizel motor 6R1300, 390 kW pri 2.000 o/min, ispunjava standard izduvnih gasova EUROMOT V
Izduvni gasovi se izbacuju nagore
Regulacija dotoka materijala u zavisnosti od opterećenja uključujući automatsku reverziju podnog lanca
Rezervoar goriva 600 litara
Uvlakački valjak: dužina 1.690 mm, prečnik 510 mm, sa zubastim segmentima
Čekićasti bubanj sa četiri reda, 36 visećih držača od livenog čelika i zamenjivim čekićastim vrhovima "Dopplock"
Standard: čekićasti vrh „Streusel plus“
Udarne ploče sa zubima
Centralno postavljene mazalice
Elektro pumpa za upravljanje funkcijama cilindara (npr. podizanje/spuštanje podupiračke noge i otvaranje/zatvaranje zadnje korpe, sklapanje/rašklapanje zadnjeg transportera, otključavanje pogona leta) dok je motor u mirovanju
24 V elektronska kontrola
Poseban razvodni ormar na zadnjem delu mašine
Hidraulički sklopivi fini usitnjavački koš „Multimesh“ (veličina mreže između 30 - 280 mm, ostale veličine na upit) uključujući jednodeoni zadnji poklopac
Podni lanac sa 32 letve
Odvojeni pogon za uvlakački valjak / podni lanac – "Twin Drive"
Zadnji transporter sa antimagnetnim središnjim delom – dužina trake 6.000 mm, širina trake 1.800 mm, visina izbacivanja 4,2 m – može se spuštati
Donji transporter – dužina trake 1.400 mm, širina trake 1.750 mm
Proširena daljinska radio kontrola sa 2 nožna prekidača
Priprema za pogon na točkove
Ojačavajuće ploče u usipnom košu (Hardox materijal) sa obe strane za bočne zidove
Aparat za gašenje požara
Akustično upozorenje pri pokretanju
Doppstadt telematički sistem
Boja: RAL2011 narandžasta (duboka)
Dodatna oprema:
Hidraulički pogon na točkove
Dodatni hidraulički priključak 20 l/min
Čekićasti vrhovi „Bearska šapa“
Udarne ploče sa udarnom letvom i zubastim redom
Neodijum magnetni valjak uključujući kanaličac
Iodpjxx R Akefx Ah Rjtp
NEODYM nadpojasni magnet za zadnji transporter
Rama za nadpojasni magnet
Uređaj za navodnjavanje
LED svetlosni paket: motorni prostor i zadnji transporter
Rok isporuke po dogovoru.
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 2052 ... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.













